Конкурс для мам «Наші мами просто – супер»

 ( середня група )

Ведуча. – Мама… Це перше слово, яке з усмішкою промовляє немовля. Скільки в ньому тепла, ласки й доброти. Саме матуся подарувала нам перший подих, перший поштовх нашого серця. Вона допомогла зробити перший крок по землі, зупинила перші сльози, зрозуміла наші перші слова.
Сьогоднішній конкурс дасть змогу малятам по-новому побачити своїх неньок, виявити їхні найкращі, найчарівніші якості. Оцінювати вміння наших матусь буде компетентне журі.
( Ведуча повідомляє склад журі )
- Тепер привітаймо оплесками учасниць. Їх усіх можна назвати супер – матусями, бо вони зважилися брати участь у складному конкурсі. Тож побажаймо їм гарного настрою, успіху, творчості. Та перш ніж почнеться змагання, ми познайомимося з конкурсантками.
( Учасниці конкурсу підходять до столів, що стоять посеред зали. Ведуча коротко розповідає про кожну конкурсантку ).

                                  Завдання 1
- Дитинство починається з маминої колискової, а ще – з цікавої доброї казки. Кожен малюк залюбки слухає її у вечірній час, пригорнувшись до матусі, і саме тому дитина зростає мудрою, доброю, допитливою.
У казці мудрість нашого народу
І зернятка людської доброти,
Кмітливість, розум, дивовижна врода,
Готовність у біді допомогти.
Тому перший конкурс – літературний, який поверне матусь у їхнє дитинство й допоможе їм пригадати чарівний світ казок. Та спочатку ознайомимося з правилами цього конкурсу.
1. На столах лежать прапорці, їх треба піднімати тоді, коли готові відповісти на запитання.
2. Першою відповідає та мама, яка найшвидше підняла прапорець.
3. Журі підсумовує правильні відповіді й розподіляє бали.
- Найвища оцінка за конкурс – 3 бали. Тож слухайте запитання:
1. Яку казку знають усі діти, навіть ті, які ще не вміють говорити?
(  «Курочка Ряба» )
2. Хто «битий не биту везе»?
( Вовк у казці «Лисичка-сестричка та Вовк-панібрат» )
3. Які головні герої казки «Колобок»?
- А тепер я називатиму авторів, а ви – їхні твори, які знають і люблять ваші малята.
( Перелічуються письменники: Корній Чуковський, Шарль Перо, Ганс Крістіан Андерсен, Самуїл Маршак )

                                 Завдання 2
- Ми завжди хочемо, щоб наші діти робили все спритно, вміло. А чи зможемо самі впоратися з простим завданням? За одну хвилину складіть картинку з кількох частин. Найвища оцінка за цей конкурс – 2 бали.

                                        Завдання 3
- Шановні учасниці, відповідаючи на наступні запитання, прошу знову скористатися прапорцями. Найвища оцінка за конкурс – 2 бали. Ось чарівна скринька, в ній знаходяться два предмети. Вони символізують два поняття, без яких не обходиться жодна система виховання. Здогадайтесь, які це предмети? Що вони символізують?
( Різка та пряник – вони символізують покарання та заохочення )

                                         Завдання 4.
Кажуть, що у мами руки непрості,
Кажуть, що у мами руки золоті!
Золота не бачу, але знаю я –
Все робити вміє матінка моя.
- Сьогодні наші учасниці спробують себе в ролі майстринь зі складання композицій із природного матеріалу. Треба не лише створити їх, а й дати їм назву, пояснити її. Найвища оцінка за конкурс – 5 балів.
В усьому бачити красу
Уміють наші мами
І створюють її самі
Майстерними руками

                                       Завдання 5.
- У кожної людини є якесь захоплення в житті.
Хтось танцює, хтось співає,
Дехто ще й вірші складає,
Одна – малює, інша – грає,
А хтось фокуси полюбляє.
- Саме зараз ми з’ясуємо мистецькі уподобання шановних учасниць. Найвища оцінка – 5 балів.

                                       Завдання 6
- Жінка, народжуючи дитину, не тільки дарує їй життя, а ще й плекає надію виростити свого малюка щасливим, розумним, здоровим. Розкажіть, якою ви хотіли б бачити свою дитину і що для цього потрібно робити? Найвища оцінка – 3 бали.

                                      Завдання 7
Господиня проводить на кухні багато часу, бо хоче потішити своїх рідних чимось смачненьким, подивувати їх своєю кулінарною фантазією.
                       Наші мами – гарні господині,
Вміють каші і супи варити,
А чи зможуть, зав’язавши очі,
Крупи, що в торбинках, розрізнити?
( Конкурсантам зав’язують очі й пропонують визначити, які крупи знаходяться в торбинках ) Кожну правильну відповідь журі оцінює в 1 бал.

                                    Завдання 8.
- Після того, як ми пересвідчилися, що наші мами добрі господині, можемо насолодитися їхніми кондитерськими виробами. Зауважу: приготування солодощів було домашнім завданням.
Наша мама стіл накрила,
Напекла і наварила,
Стільки страв отут смачних,
Що не з’їсти їх усіх.
Залишилося й на ранок,
Із вечері – на сніданок,
Ми сказали коротко:
Наша мама – золотко!
- Дайте назву своїй випічці й ознайомте нас із рецептом. Найвища оцінка за цей конкурс – 5 балів.
( Ведуча надає слово журі. Його члени оголошують результати конкурсу й присвоюють кожній учасниці почесне звання «Наймудріша», «Найталановитіша», «Найкраща господиня» і т. д. )
- Наші мами чудово впоралися з усіма завданнями! Але склалася незвичайна ситуація: всі бали розподілилися порівну, тож усі вони – переможці. Справді, кожна жінка – найкраща, неповторна, чарівна і заслуговує на високу похвалу. Недаремно саме для неї весна видзвонює радісним співом пташок, голубіє оченятами пролісків. Любі матусі! Ми вам бажаємо здоровя і добра, щоб доля до вас щедрою була!

( Мами разом із дітьми виконують танок ).

Немає коментарів:

Дописати коментар