Похід до лісу « Фотополювання »



Мета: Удосконалювати ходьбу на далеку дистанцію, ходьбу по обмеженій          
площині, стрибки в довжину, повзання по-пластунськи. Продовжувати вчити дітей помічати і відчувати прекрасне та цікаве в природі, а потім відтворювати в малюнку при допомозі вивчених прийомів малювання, користуючись олівцями, фарбами, іншими засобами зображення. Розвивати пластичність, спритність, обережність. Виховувати витримку, організованість, любов і бережне відношення до природи.
Підготовка до заняття: До походу в ліс « на фотополювання » всі готуються
заздалегідь. Вихователі готують силуети звірів, паперові сліди, а діти готують паперові фотоапарати ( разом з вихователями ), або приносять з дому іграшкові.
Група дітей поділяється на три загони і вибираються  ватажки.
Тривалість переходу до лісу 40 хв.
                          
                                             Хід походу
- Діти , сьогодні ми з вами підемо у похід до лісу на полювання. Але це не    звичайне полювання, а фотополювання. Пам’ятаєте, як полював Шарик із Простоквашино. Ось і  ми вирушимо сьогодні в похід на фотополювання.
 I. Діти ідуть парами, широким і дрібним кроком, на носочках, чергуючи із звичайною ходьбою, біг зграйкою, спуск колоною до річки, по одному, де буде перший привал ( через 20 хв. ). Під час привалу діти кидають камінці у воду: « Хто далі кине ». Пригадують загадки про лісових звірів та їх характерні сліди.
  Загадки: « В темнім лісі проживає, довгий хвіст пухнастий має,
                    Їй на місці не сидиться. Як зовуть її?» ( Лисиця )
                  « По полю та  лісу гасає, овечок хапає та всіх лякає?» ( Вовк )
                   « Я маленький , я вухатий, попелястий волохатий,
                    Я стрибаю, я тікаю, дуже куций хвостик маю?» ( Зайчик ).
На місці стоянки у лісі вихователь заздалегідь розставляє в схованки силуети вовка, зайця і лисички.
 II. – Діти, ось ми й прийшли до лісу. Тепер кожен загін подумає і вибере собі звіра якого буде висліджувати.
   - А тепер віднайдіть сліди вовка, лисички і зайчика, і відправляйтесь на пошуки. Пам’ятайте, наше полювання незвичайне і щоб зробити знімок потрібно бути дуже обережним, щоб не сполохати лісових мешканців.
( Діти вирушають на пошуки, з кожним загоном іде дорослий. Перешкоди влаштовані під час пошуку майже однакові для кожної підгрупи ).
Пошук вовка: - Діти, ідемо по слідах вовка. Ходьба в колоні один за одним, біг з легкими стрибками, відштовхуючись однією ногою, ходьба у напівприсіді.
1.Підлізання під гілками дерев, щоб не зачепити павутиння і не гойднути гілок, бо наполохаємо птахів.
2. Пролізання боком між стовбурами густоростучих дерев.
3. Ходьба по поваленому дереву
4. Перестрибування через річечку ( неширокий рівчак )
5. Поповзом підкрадаються до побаченого звіра, граючись роблять знімок. (силует падає  - звір тікає ).
- Діти, всі встигли зробити знімок?
  Назад до місця стоянки діти повертаються тим же шляхом, але дії і рухи більш вільні і впевнені, адже завдання виконане і занадто велика обережність вже не так потрібна.
   Зібравшись всі разом, діти п’ють чай, їдять бутерброди, принесені раніше і діляться враженнями від вдалого фотополювання.
   Вихователь звертає увагу на те, що фотополювання набагато цікавіше, адже звірів не потрібно вбивати, тому що вони приносять нам користь. Та й просто вони дуже гарні і теж хочуть жити, а ми їх любимо і не хочемо їм зла.
   Повертаючись до дитсадка діти співають пісню « Вместе весело шагать ».
   А повернувшись в дитсадок роблять «фотографії» малюнки, тобто малюють тих звірів, що вони полювали. І всі разом складають альбом спогадів про фотополювання.

  Тривалість походу 2,5 години.   

Немає коментарів:

Дописати коментар